fbpx
A photobased cloudscape with clouds, stars and moon with distant galaxies.
מעיין ביטון

מעיין ביטון

שילוב של תקשור בטיפול פסיכותרפיה

שילוב של תקשור בטיפול פסיכותרפיה

הרבה פעמים שואלים אותי לגביי השילוב של תקשור וטיפול, אז החלטתי להקדיש לזה פוסט ולנסות להסביר קצת יותר לעומק.

במקצועי אני עובדת סוציאלית קלינית (תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית כשההתמחות היא טיפולית), למדתי גם פסיכותרפיה בגישה של CBT ו- ACT, ואני משלבת הרבה גישות נוספות שלמדתי וממשיכה ללמוד לאורך השנים (למשל עבודה עם הילדה הפנימית, פסיכולוגיה חיובית ובאמת קצרה היריעה ותכלס זה לא נראה לי כל כך מעניין לפרט כאן ? ). בין היתר למדתי ואני עוסקת גם בתקשור.

מה זה תקשור? זאת היכולת שלי להתחבר להדרכה רוחנית יותר גבוהה, ולקבל ממנה פרספקטיבה מסוימת על המצב, הנחייה לשאלה מסוימת או הכוונה לנושא מסוים. אפשר לקבל מההדרכה מסר או טיפול מסוים (למשל לשחרר דברים שתקועים מבחינה אנרגטית).

מגיעות אליי כל מיני נשים לקליניקה, ולכל אחת יש גישה אחרת לנושא.

יש כאלה שנרתעות מהעולם הרוחני ולא רוצות שאשלב אותו בטיפול, וזה בסדר גמור. יש כאלה שרוצות שהטיפול יהיה רק דרך התקשור והטיפול האנרגטי, וגם זה בסדר גמור. ויש כאלה שאוהבות את השילוב. שאומרות לי – אני רוצה שתתני לי איזשהי הכוונה יותר גבוהה בנושא הזה. אני רוצה שתתקשרי לי מה זה אומר שקרה דווקא ככה וככה.

אני לא מגדת עתידות או קוראת בקפה, ובדרך כלל הבקשות האלה יקבלו תשובה מההדרכה ששולחת להתבוננות יותר עמוקה פנימה, ולא תשובה קונקרטית – את צריכה לעשות ככה או ככה. אני גם תמיד אומרת לזכור שתקשור זה לא דברי אלוהים חיים, ואם משהו לא מתחבר או לא אוהבים לא חייבים לקבל אותו. אם רוצים אפשר גם לחזור להדרכה ולנסות להבין יותר טוב את המסר (בכל זאת הוא עובר מסננים רבים עד שהוא מגיע לעולם שלנו). או פשוט להמשיך הלאה ולא לייחס לזה חשיבות (לפעמים נבין את המסר יותר מאוחר… לפעמים בכלל לא).

טיפול עם תקשור יכול להיות מאוד ממוקד אפילו רק לפגישה או שתיים סביב נושא מסוים, והוא יכול להיות טיפול תהליכי. בדיוק כמו טיפול רגיל אצלי בקליניקה… גם פגישה טיפולית יכולה להיות מאוד ממוקדת וחד פעמית, או תהליכית וארוכה יותר. לבחירתך, לפי רצונך, לפי מה שמתאים לך כרגע, לפי הנושא איתו את מתמודדת.

יצירת קשר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים לקראת התחלת תהליך טיפולי איתי? מלאו את הטופס.

 

להרשמה לניוזלטר מלאו את הטופס הבא

שתפו את הפוסט

דילוג לתוכן