fbpx

טיפול לנשים רגישות

דבר שאני שמה לב שהוא משותף להרבה מהמטופלות שלי כשהן רק מתחילות את הטיפול, הוא התחושה שיש בנו, הנשים הרגישות, משהו מקולקל שצריך לתקן. מטופלות רבות שלי מרגישות שהן לא בסדר כמו שהן. לשמחתי, תוך כמה פגישות התחושה הזאת משתנה לקבלה ואפילו אהבה לרגישות הגבוהה! 

אבל לצערי הרב פעמים רבות התחושה הזאת מגיעה אחרי שהן חוו טיפול אחר, בו איבחנו אותן בצורה לא נכונה.

לעיתים קרובות בטיפול לנשים רגישות, מטפלים שאינם מכירים את התחום טוענים שהנשים הללו סובלות מרגישות יתר, שהפרשנות שלהן למצב לא נכונה, ושהן צריכות לתקן את עצמן או לשנות את עצמן כדי שיוכלו לחיות חיים טובים. להיפטר מהרגישות, לזרוק אותה לאיזשהו פח…

ואני אומרת שזה לא אמור להיות כך.

קבלו את עצמכן כפי שאתן

טיפול לנשים רגישותטיפול לנשים רגישות – טיפול רגשי CBT צריך לעזור למטופלות לקבל את עצמן כפי שהן. הרגישות היא כאן כדי להישאר. לא צריך לתקן כלום, אף אחת לא מקולקלת כולנו נמצאות בדרך להתפתח, לתרגל קבלה עצמית, לתרגל לדבר לעצמנו בצורה חומלת ולא שופטת.

אף אחת לא צריכה מטפל נוסף שישפוט אותה ויגיד לה איך היא צריכה לתקן את עצמה.

את בסדר גמור כפי שאת

נכון שזאת דרך לא קלה לפעמים. יש בה עליות ומורדות ושינויים.
כמטפלת לנשים רגישות, שבעצמי אני אישה רגישה, מאוד חשוב לי להגיד את זה שוב ושוב: את לא מקולקלת. שום דבר לא "לא בסדר" בך. את בסדר גמור בדיוק כפי שאת. המטרה בטיפול לא תהייה "לתקן" או לשנות את הרגישות. המטרה בטיפול תהייה ללמוד לקבל את הרגישות, לדעת לווסת אותה ולהתמודד איתה. ובהמשך – להפוך אותה לכוח עבורך, לתכונה שמסייעת לך בחיים, עוזרת לך להתפתח ולצמוח ולהגיע למטרות שחשובות לך בחיים.

אל תוותרי על מה שחשוב לך

כשאת בוחרת טיפול, ודאי שהמטפל שאת הולכת אליו יודע מה היא רגישות גבוהה בקרב נשים, מיהי אישה רגישה מאוד, מיהן נשים רגישות. ודאי שזה טיפול לנשים רגישות, שנכון עבור נשים כמוך.

שלא תצאי ממנו פצועה וכואבת, אלא מחוזקת, עם חוסן נפשי ויכולת להינות מהרגישות שלך.

המון בהצלחה,

מעיין ביטון

יצירת קשר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים לקראת התחלת תהליך טיפולי איתי? מלאו את הטופס.

 
דילוג לתוכן