fbpx
20190111_101312
מעיין ביטון

מעיין ביטון

פותחת דף חדש – תהליך רגשי ביומן הויזואלי – סדנה פרטנית

פותחת דף חדש – תהליך רגשי ביומן הויזואלי

"פותחת דף חדש", תהליך רגשי ביומן היזואלי. תהליך המשלב למידת טכניקות מעולם ה"מיקסד מדיה" ותהליך רגשי. אין צורך בניסיון אמנותי קודם.

בכל מפגש נלמד טכניקה אמנותית אחרת, בשילוב מדיות שונות (מכאן המושג מיקסד מדיה) למשל טכניקות בצבעי מים, צבעים אקרילים, עבודה בקולאז' ועוד.

במקביל, לכל שיעור יש נושא שקשור לתהליך רגשי. את התהליך הרגשי נחווה בעזרת דמיון מודרך, מדיטציה, קלפים, תרגילי כתיבה ועוד, בהתאם לנושא המפגש.
במפגש תהייה לך הזדמנות למפגש ייחודי עם עצמך, עם תת המודע שלך המתגלם דרך הציור והכתיבה ביומן. תצאי עם כלים חדשים לביטוי עצמי וליצירת שינוי רגשי משמעותי לשימוש יומיומי מתי שתרצי.

לאור מגבלות הקורונה, כרגע יתקיימו סדנאות פרטניות בלבד!
הסדנאות יתקיימו אצלי בקליניקה בהוד השרון, וכוללות את כל החומרים! 

ניתן לתפור סדנה למידותייך, החל ממפגש אחד, דרך סדרה של 6 מפגשים ויותר.

מפגש אחד להיכרות עם היומן:
יכלול שיחת היכרות על מהו היומן ואיך עובדים בתוכו, קבלת יומן מוכן שנתפר על ידי מראש במיוחד עבורך, וחווית תהליך אישי בתוך היומן. בתהליך זה נתמקד בהכנסת כוחות ומשאבים חדשים לתוך מצב או נושא שמעסיק אותך בחייך. נלמד טכניקה לעבודה ביומן, כולל איך כל אחד יכול לצייר כל דבר, גם אם הוא בכלל לא יודע איך לצייר!
משך המפגש: שעה וחצי, עלות: 350 ש"ח.

תהליך של 6 מפגשים:
ששת המפגשים מאפשרים היכרות מדורגת עם היומן הויזואלי. במפגש הראשון את תלמדי לתפור לעצמך יומן ייחודי משלך. בהמשך נעסוק בנושאים משמעותיים ונבחן אותם דרך הכלים של היומן הויזואלי, יחד עם התנסות והיכרות עם טכניקות ציור ויצירה ייחודיות. הנושאים בהם נעסוק: הרחבת המיכל העצמי, מפגש מחודש עם הילדה שהייתי, מי אני רוצה להיות, המקום שאני נמצאת בו כרגע בחיים… בכל מפגש נשלב כלים חוויתיים: מדיטציה, דמיון מודרך, קריאת טקסטים, תרגילי כתיבה, קלפים השלכתיים ועוד.
הנושאים המרכזיים של הקורס עוסקים בקבלה עצמית וחיזוק המיכל הפנימי, ונשאבים מתוך עולם הפסיכולוגיה החיובית והמיינדפולנס.
6 מפגשים של שעה וחצי כל אחד, בעלות של: 2000 ש"ח.

ניתן לבנות "חבילות" של מפגשים כל אחת בהתאם לרצונה ויכולותיה.
מעבר ל-6 המפגשים הראשונים אשר נותנים בסיס למידה לעבודה ביומן, ניתן להמשיך למפגשים ולמידת טכניקות מתקדמות בקואלז', ציור, הדפס בצבע ועוד.

להרשמה, פני אליי בטלפון/ווטסאפ: 054-5880203 או במייל: biton.maayan@gmail.com

 

בסרטון אני נותנת הסבר קצר על מה זה היומן הויזואלי ועל העבודה הייחודית בסדנאות אצלי:

רוצה להצטרף לסדנה אבל זה לא מסתדר לך כרגע? הצטרפי בינתיים לקבוצת הווטסאפ השקטה שלי, בה אני מעלה תרגילי השראה אחת לשבוע- שבועיים לעבודה ביומן, ומעדכנת על סדנאות חדשות.
לקריאה נוספת על היומן הויזואלי.

על המנחה

מעיין ביטון

מעיין ביטון, עו"ס קלינית (msw), מטפלת cbt ומטפלת אנרגטית בעזרת הילינג ותקשור. מטפלת בנשים רגישות, נשים הסובלות מחרדה ומתמודדות עם משברי חיים. בעלת ניסיון רב בהנחיית סדנאות וקבוצות.

לפני כ-5 שנים הכרתי במקרה את העולם של היומנים הויזואלים. הייתי בעיצומו של משבר אישי, ומצאתי ביומן חבר קשוב, תומך, שעזר לי לצלוח את המשבר. מאז "התמכרתי"… היומן הולך איתי לכל מקום, ועוזר לי לעבד ולהבין טוב יותר את עצמי ואת רגשותיי. היומן הוא לא רק מקום לפרוק בו, עבורי הוא מקום להתפתחות אישית וצמיחה. מאז המשכתי ללמוד סדנאות רבות לעבודה ביומן, ואף קורס מנחות ביומן הויזואלי אצל רקפת הדר.

פידבקים שכתבו בוגרות הסדנאות הקודמות:

"קיבלתי את היכולת לבטא את עצמי מול עצמי, גם אם אני לא יודעת מה מציק לי אני יושבת מול היומן ובסוף הכל ברור." קורן


"הסדנה איפשרה לי להתחבר לעצמי. למדתי כלי לביטוי יצירתי של התחושות שלי". חביבה.

"אהבתי את ההפתעה שביצירה, להגיע ללא ציפיות וכל פעם לעשות משהו בגישה או בטכניקה שונה." אוסנת


"היה לי משמעותי להיות במרחב יצירה נעים ורגוע, להתנתק מהשיגרה. נהניתי מאוד ממבחר האפשרויות הגדול, מההנחייה שלך והחיבור למילים ולשירים. מההתבוננות בילדה שבי, מעושר הצבעים. מעצם יצירת היומן עצמו במו ידיי. מעצם זה שהכל בסדר, מותר, חופשי, מאפשר, אינטואיטיבי, לא מחייב. תודה!"

 

יצירת קשר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים לקראת התחלת תהליך טיפולי איתי? מלאו את הטופס.

 

להרשמה לניוזלטר מלאו את הטופס הבא

שתפו את הפוסט

דילוג לתוכן