fbpx
טיפול לנשים רגישות
מעיין ביטון

מעיין ביטון

טיפול אנרגטי מרחוק

טיפול אנרגטי מנקה ומשחרר אותנו מכל אותם דברים המשפיעים עלינו באופן לא מודע ואותם לא ניתן לראות.
משקעים אנרגטיים של טראומות, גלגולים אחרים, יחסים מורכבים עם אנשים בסביבתנו, חוסר איזון במרכזי האנרגיה בגוף ועוד מעיבים עלינו ועל הגופים האנרגטיים שלנו. בטיפול אנרגטי ניתן לשחררם ולהביא לשינוי, התפתחות וצמיחה.

טיפול אנרגטי מרחוק מתאים למצבים של תחושת תקיעות בחיים בתחום מסוים (למשל, פרנסה, זוגיות וכדומה), שחרור וניקוי מערכות יחסים מורכבות, ותמיכה סביב נושאים משפטיים ובירוקרטיים.

למדתי שיטות שונות של טיפול אנרגטי: שיטת רות ווב-קריל – שחרור קשרים אנרגטיים™תטא הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, הילינג אינטואיטיבי ושיטות נוספות. אני משלבת בין השיטות על פי טובתו וצרכיו של המטופל.

טיפול אנרגטי יכול להתבצע ב-2 דרכים: במסגרת פגישה, או מרחוק. בעמוד זה אתמקד בטיפול מרחוק. טיפול אנרגטי

טיפול אנרגטי מרחוק

עם פנייתך, אבדוק בעזרת תקשור האם יש בינינו התאמה אנרגטית.
ההתאמה מראה שיש לי מה לתרום לך, ושהטיפול עשוי להיות מועיל עבורך. חוסר התאמה מראה שהטיפול שיש לי להציע לך לא מתאים לך. אינני יודעת למה, ואין זה מעיד שמשהו לא בסדר אצלך, אלא שפשוט טיפול אנרגטי מרחוק לא יתרום לך כרגע.

טיפול אנרגטי מרחוק, מותאם באופן אישי עבורך. בתקשור אני בודקת מתי יהיה הזמן הנכון ביותר לטיפול.
את ממשיכה ממשיך בשיגרת יומך, כאשר אני מטפלת בך בזמני.
בסיומו של הטיפול אנרגטי מרחוק, אני שולחת לך סיכום כתוב מסודר שמתאר את כל מה שעלה בטיפול: מסרים שעלו עבורך, וכן הפעולות שנעשו למענך (למשל: הילינג, שחזור גלגולים ועוד).
ניתן ואף מומלץ לשתף אותי בתגובה כתובה ברגשות, תחושות ומחשבות שעלו אצלך לגביי הכתוב.

חשוב לציין שהטיפול האנרגטי מרחוק מתבצע בהתכתבות. ניתן לקיים שיחת טלפון ראשונית לבדיקת ההתאמה, ולאחריה שאר הטיפול נעשה בהתכתבות בווטסאפ או במייל לפי מה שנוח לך. אם לאחר הטיפול מתעורר אצל המטופל הרצון לשיחה, ניתן לקבוע פגישת טיפול רגשי – אנרגטי.

טיפול אנרגטי מרחוק, מתאים לילדים ומבוגרים בכל הגילאים.

עלות הטיפול משתנה לכל טיפול והתמחור נעשה בתקשור (המחיר נע לרוב בין 400 ל-800 ש"ח לטיפול). המחיר יכלול את הטיפול עצמו ותמיכה ממני לשאלות נוספות ולכל דבר שיעלה למשך שבועיים מיום הטיפול.

מה תהייה התוצאה של הטיפול?

אינני יכולה לחזות מראש מה תהייה תוצאת הטיפול, או כיצד תרגישי בתום הטיפול ומה ישתנה אצלך או בחייך. יש מטופלות שמרגישות מייד הקלה גדולה, ומרגישות שדברים השתנו באופן מיידי. יש מטופלות שלוקח להן יותר זמן לראות את תוצאותיו של טיפול אנרגטי מרחוק.
אני מתחייבת לתת את הטיפול הטוב ביותר שאני יכולה. אני תמיד מכוונת את הטיפול לטובתה העליונה של המטופלת, כך שנזק לא יכול לקרות. כמו כן, חשוב לציין כי בניקוי במערכות יחסים אני מסתכלת אך ורק על המטופלת עצמה ועל מערכת היחסים, ולא על אדם אחר שאיננו מטופל שלי ולא נתן את אישורו שאסתכל עליו.

מה אני לא עושה במסגרת טיפול אנרגטי מרחוק? אני לא בודקת עתידות! אני לא משפיעה על אנשים אחרים, על רצונם מודעותם או רגשותיהם! אני עוסקת בטיפול, ריפוי, ניקוי ושחרור של אנרגיות והשפעות לא מיטיביות על מנת שתוכלי לחוות חיים מיטיבים וטובים עבורך, ועל מנת שכל הפוטנציאל והאפשרויות הטובות יהיו פתוחים עבורך.

יצירת קשר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים לקראת התחלת תהליך טיפולי איתי? מלאו את הטופס.

 

להרשמה לניוזלטר מלאו את הטופס הבא

שתפו את הפוסט

דילוג לתוכן