fbpx
מעיין ביטון

מעיין ביטון

המתכון המלא (והסודי) לטיפול בילד עם חרדות!

פעמים רבות שואלים אותי, אז איך זה יראה?
מה תעשי עם הבן/הבת שלי בטיפול?
מה, את תשבי איתו מול השולחן כמו שאת יושבת איתי? אתם תדברו? את תציירי איתו? מה בדיוק יקרה שם?
ותמיד קשה לי לענות. כי אני לא יודעת מראש מה יקרה בפגישה. גם אם זה הילד המאה ומשהו שאני מטפלת בו בגלל שהוא סובל מפחדים או חרדות, או הילד השמונים ומשהו שמגיע אליי עם קשיים חברתיים…. אני לא יודעת מראש מה יקרה.

למה אני לא יודעת מראש?

בפגישות הראשונות עם הילדים, אנחנו לומדים להכיר אחת את השני. ואז אני לומדת מה השפה של אותו ילד. יש ילדים שמאוד מתחברים לסיפורים, איתם אולי זה יהיה יותר נכון לעבור עם סיפורים ודמיון מודרך. יש ילדים שמאוד אוהבים לצייר, יש ילדים שמאוד אוהבים לשחק בבובות ולהמחיז סיטואציות שונות. יש ילדים שירצו לשחק איתי רק במשחקי "כייף" נייטרלים שכביכול נראים לא טיפוליים, כמו מנקלה, מלך הפלאפל וטאקי. יש כאלה שאמציא בשבטיפול רגשי בילדיםילם בין הפגישות משחק חדש רק בשבילם מבוסס על הקושי המסוים שלהם, כי גם 2 ילדים עם חרדות, שניהם שונים מאוד! יש ילדים שאמציא יחד איתם משחק בזמן הפגישה, ואז נשרטט לוח משחק על בריסטול, נכתוב משימות על פתקיות, ונשתמש בחיילים וקובייה מאולתרים. או אולי נבנה "עולם" בתוך ארגז החול.

אין לי "מתכון" מוכן מראש – לטיפול בילד עם חרדות הכניסו 2 כפיות יצירת קשר ואמון, 3 כפות טכניקות להרגעה עצמית, חצי כוס דמיון מודרך, וכוס אחת של מסוגלות עצמית… לא. כל ילד הוא אחר. כל ילד דורש ממני להמציא מחדש את הגלגל. בגלל זה כל כך כייף לי, בחיי, יש לי את העבודה הכי מדהימה בעולם. אני נהנית ליצור וממש לברוא מחדש כל טיפול עבור כל ילד שמגיע אליי.

אז אני לא יודעת להגיד מראש איך יראה הטיפול בילדים שלכם. אני כן יכולה להגיד שבמתכון הכללי יש: קבלת האחר כפי שהוא, הכלה, הרבה מאוד מקצועיות ולמידה מתמשכת, יצירתיות והמון המון אהבה. כמה מכל דבר? לפי העין 

יצירת קשר

מעוניינים לקבל פרטים נוספים לקראת התחלת תהליך טיפולי איתי? מלאו את הטופס.

 

להרשמה לניוזלטר מלאו את הטופס הבא

שתפו את הפוסט

דילוג לתוכן